پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

بعد از عنایتی و منصوریان نوبت رحمتی شد| یک استقلالی دیگر رودرروی پرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۰۴۳۵۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
بعد از عنایتی و منصوریان نوبت رحمتی شد| یک استقلالی دیگر رودرروی پرسپولیس!
سرخ‌پوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باید مقابل آلومینیوم اراک و مهدی رحمتی قرار بگیرند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرسپولیس بعد از ۲۴ ساعت تأخیر به‌خاطر آلودگی هوا از ساعت‌۲۰:۳۰ امشب باید در ورزشگاه آزادی از تیم آلومینیوم اراک پذیرایی کند. سرخ‌پوشان پایتخت تمرکزشان را معطوف به بازی‌های جام حذفی کردند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند. آن‌ها قصد دارند برابر تیم اراکی به برتری دست یابند تا به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی راه پیدا کنند. پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ برتر توانست تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد و اکنون این تیم امیدوار است که از سد حریف اراکی‌اش در جام حذفی عبور کند.

به گفته گل‌محمدی، سیامک نعمتی و وحید امیری غایبان پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود. در‌آن‌طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی توانست از سد تیم سپاهان عبور و به مرحله بعدی صعود کند. تیم پرسپولیس با عبور از سد تیم‌های ویستا‌توربین تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی راه یافت. تیم آلومینیوم اراک هم برابر تیم‌های فجر شهید سپاسی و سپاهان به برتری دست یافت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مربیان استقلالی

نکته عجیب درباره تیم پرسپولیس گل‌محمدی این است که مقابل مربیان استقلالی به مشکل برمی‌خورد. سرخ‌پوشان مقابل تیم‌های استقلال و همچنین هوادار که رضا عنایتی، آقای‌گل اسبق استقلال، سرمربی‌اش است، متوقف شدند و حالا گل محمدی باید با سومین سرمربی استقلالی دوئل کند. سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان اسبق استقلال، در قامت سرمربی آلومینیوم توانسته است چهارامتیاز از زمان حضورش در این تیم کسب کرده و این تیم را از بحران جدا کند.

گل‌محمدی: استقلالی‌ها خیلی زیاد صحبت می‌کنند!

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: با آمدن رحمتی تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد شده است و نسبت به چند هفته قبل بهتر شده‌اند. نشان می‌دهد حضور رحمتی و همکارانش تأثیر مثبتی در این تیم داشته است. وی ادامه داد‌: جام حذفی جامی است که نباید در آن اشتباه‌های تأثیرگذاری داشته و بدون تمرکز باشید. باید فرصت‌طلب باشید و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنید. باید روی وظایف خود متمرکز باشیم؛ زیرا این کار به نتیجه مسابقه خیلی کمک می‌کند.

این مسابقه یک تک‌بازی است و امکان دارد یک اشتباه سبب حذف تیم شود. گل‌محمدی درباره فضای بیانیه‌نویسی در فوتبال کشورمان و همچنین اظهارات اخیر فرهاد مجیدی مبنی‌بر اینکه اگر حرکات یک مربی دیگر را من انجام می‌دادند در میدان آزادی من را به دار می‌زدند، گفت: روز گذشته جلسه‌ای با بازیکنان داشتیم و تصمیم گرفتیم دیگر از حواشی و مسائلی که سبب به‌هم‌ریختن تمرکز تیم می‌شود، دوری کنیم. خیلی می‌توانم درباره جواب این سؤال صحبت کنم، اما اصول حرفه‌ای‌گری و مربیگری می‌طلبد که یک مربی درباره مربی دیگر صحبت نکند. این برای هر مربی یک اصل است. کار ما مربیان واقعا سخت و طاقت‌فرسا‌ست، فوتبال اعصاب‌خردکنی دارد و کار راحتی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه باشگاه استقلال مدعی است طبق ماده‌۵۴ آیین‌نامه انضباطی رأیی که برای او صادر شده، ناعادلانه است، پاسخ داد: استناد باشگاه استقلال به آن بند قانونی اشتباه است. آن بند در سال ۹۷ تغییر کرده است و اطلاعاتشان کامل نیست. خیلی زیاد صحبت می‌کنند و زیاد هم گاف می‌دهند. این مسائل تخصصی است و زیاد به من ارتباط ندارد.

وی در ادامه به حکم کمیته انضباطی درباره محرومیت خودش هم واکنش نشان داد و گفت: حکمی که برای من بریدند، خیلی سنگین بود. به کمیته انضباطی هم گفتم تمام صحنه‌های شهرآورد را مقابلتان می‌گذارم، دو تا سه داور بی‌طرف هم بگذارید و اگر آن‌ها گفتند تصمیمات داور عمدی نبود، فوتبال را کنار می‌گذارم. داور از دقیقه‌یک شروع به‌یک‌طرفه سوت‌زدن کرد. این چه معنی دارد؟ کل صحبت من این است؛ آقایان اجازه بدهید قهرمان در زمین مشخص شود و همه‌چیز فوتبالی تعیین گردد. این خواسته مربیان و همه بازیکنان است. این‌گونه می‌توانیم از فوتبال لذت ببریم.

فاضلی: قهرمانی در جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد

وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم، درباره بازی امروز تیمش برابر پرسپولیس گفت: در‌باره بازی باید بگویم که پرسپولیس تیم باشخصیتی است که نیازی به تعریف ما ندارد. از لحاظ فنی الگو‌ها و فلسفه خاص خودش را دارد. کادر فنی و بازیکنان خوبی هم در این تیم حضور دارند که جزو شاخص‌های لیگ ما هستند. پرسپولیس به‌خوبی از اشتباه حریفان استفاده می‌کند و بیشتر بردهایش در این فصل هم روی استفاده از اشتباهات حریفان رقم خورده است. وی تصریح کرد: ما هم آماده این مسابقه هستیم، خیلی تمرین کرده‌ایم، امیدواریم و تلاش می‌کنیم با توپ یا بدون توپ عملکرد خوبی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس داشته باشیم. قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد.

بازیکنان ما هم این موضوع را درک می‌کنند که می‌توانند با سه بازی قهرمان جام حذفی شوند و سهمیه آسیا بگیرند. بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم، هر‌چند این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؛ اما با کمک بازو‌های باتجربه و قوی خود می‌توانیم این شرایط را کنترل کنیم. امیدواریم در یک بازی پایاپای، جوانمردانه و فنی بتوانیم برد را کسب کنیم. امیدواری آخر من هم این است که داور مسابقه، بهترین فرد میدان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->